.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اعلام نتايج اوليه آزمون دکتراي تخصصي دانشگاه آزاد؛ امروز

شمال نيوز: نتایج اولیه آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی (PHD) ساعت 15 امروز از طریق پایگاه اطلاع رسانی مرکز آزمون این دانشگاه اعلام می شود .
رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی گفت:داوطلـبان می تـوانند با مـراجعه به پایـگاه اطـلاع رسـانی مـرکز آزمـون بـه آدرس www. azmoon.com کارنامه خود را مشاهده کنند.
وی درباره داوطلبان بدون آزمون گفت: این دسته از داوطلبان نیز می توانند امروز با مراجعه به این پایگاه اطلاع رسانی از امکان حضور خود در مرحله مصاحبه مطلع شوند.
دکتر اقبالی درباره زمان مصاحبه پذیرفته شدگان این مرحله گفت: تاریخ، محل و چگونگی مصاحبه رشته های مختلف از اول خرداد به تدریج برروی سایت www.azmoon.net قرار می گیرد و متقاضیان می توانند از زمان، محل و جزئیات مصاحبه خود مطلع شوند.
وی افزود:به پذیرفته شدگان این مرحله توصیه می شود به دقت مطالب قرار داده شده بر روی پایگاه ذکر شده را مطالعه کنند و در زمان مقرر برای مصاحبه حاضر شوند.
مشاور ریاست دانشگاه درباره ظرفیت پذیرش امسال خاطرنشان کرد: امسال بیش از 1800 نفر در دوره با آزمون و 400 نفر در دوره بدون آزمون پذیرش خواهند شد که حاکی از رشد 22% درصدی نسبت به سال گذشته است.
وی با اشاره به نحوه ارزشیابی این دوره ، افزود: در آزمون دکتری تخصصی امسال 75% آزمون کتبی و 25% امتیاز برای مصاحبه درنظر گرفته شده است.
اقبالی گفت: زمان اعلام نتایج قطعی پذیرفته شدگان در نیمه دوم شهریور است و زمان دقیق تر از طریق روابط عمومی مرکز آزمون اطلاع رسانی می شود.
وی افزود:داوطلبان اگر درباره مسایل مرتبط سوال یا ابهامی دارند می توانند با ارسال ایمیل به آدرس porsesh@azmoon.net با کارشناسان مرکز آزمون ارتباط برقرار و در اسرع وقت پاسخ خود را دریافت کنند. /ف250

/واحد مركزي خبر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.093 seconds.